.

.
Az élet himnusza Az élet egyetlen – ezért vedd komolyan! Az élet szép – csodáld meg! Az élet boldogság – ízleld! Az élet álom – tedd valósággá! Az élet kihívás – fogadd el! Az élet kötelesség – teljesítsd! Az élet játék – játszd! Az élet vagyon – használd fel! Az élet szeretet – add át magad! Az élet titok – fejtsd meg! Az élet ígéret – teljesítsd! Az élet szomorúság – győzd le! Az élet dal – énekeld! Az élet küzdelem – harcold meg! Az élet kaland – vállald! Az élet jutalom – érdemeld ki! Az élet élet – éljed!

Translate

2014. október 22., szerda

TŰZTEM VARRTAM

Tűztem és varrtam kozmetikai neszereket .Festetem csipkét hogy egy kicsit diszítsem is .Öt darabot varrtam ,holnap folytatom elégé rossz az időjárás ,hideg van jobb  már a szoba melegébe szöszmötölni. Selyem darabot tűztem  két neszit tudok belőle varrni.
 

Az elkészült darabok mind más fazonú ,szeretem varrni szöszmötölni velük 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek. Ez a selyem tűzés is szuper lett.

    VálaszTörlés
  2. Még nem vágtam bele a tőled kapott tűzött anyagba. Imádom ezt a mintádat! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! De jó, hogy megtaláltam az új blogodat. Anno nyertem nálad egy hasonló neszeszert (én voltam a 200. követőd a másik blogon), azóta is örömmel használom!

    Üdv Svédországból!

    VálaszTörlés