Translate

2016. augusztus 5., péntek

ÚJRA BLOGOLOK

Régi blogom sajnos nem éled újra bármit próbálkozok vele  sajnálom jó volt ott látni egybe mindent ami történik az életembe  meg a Fb is elvitt egy kicsit .Újra kezdem rendezni a dolgaim a blogon keresztül  mivel új technika kerített hatalmába a foltvarráson belül dokumentálni szeretném .Festeni tanultam magamtól ,interneten minta választások festék kipróbálások sok mindent meg kellet tapasztalnom .még eljutottam idáig azt hiszem most itt egy darabig fogok tartózkodni szeretem a színeket, szeretem a szabad gépi tűzés szabadságát ,összességében mindent szeretek benne ,ami van és amit még rejteget számomra .

4 megjegyzés:

  1. Marika, nagyon örülök, hogy megint írsz. A régi blogod meg nem veszik el. Tedd ide fel a linkjét. Bármikor meg lehet nézni az azon lévő dolgaidat.
    Az én blogom sem mutatja a frissülést, de úgy döntöttem, hogy nem kezdek újat.

    VálaszTörlés
  2. Tudtamhogy Te újra bloger társam leszel köszönöm remélem sok régi batát ismét meg talál😃

    VálaszTörlés
  3. Kedves Marika!
    Nagyon örülök, hogy újra jelentkeztél. Gondoltam rád, vajon mi lehet veled.

    VálaszTörlés
  4. Hál Isten minden rendben helyre kell raknom a régi blogos barátokat hogy ki kicsoda de igyekszem vissza esni a régi közösségbe a régi blogom tönkre ment valaki rá telepedet nem tudom de nem jelenít meg semmit aztán nyitottam ezt aztán egy kicsit hűtlen lettem de igyekszem maradni itt ÖRÜLÖK neked

    VálaszTörlés