Translate

2016. október 1., szombat

ELEFÁNT

Sok foltvarró csinál portrékat , állatokat színes anyag darabokból ,maradékból . sokat olvasom és nézem a blogokat ahol ezt a technikát használják sokat tanultam  itt a technikáról sok munkát részletesen ír le SUSAN CARLSON Próbálkozásom egy elefánttal   kezdődött nehezen találtam meg az utat .Festetem anyagot gondolva Afrika táj milyen jól fog ki nézni elefánt ebbe  a szín világban ,először még tetszett  is hát tévedtem ,borzalmas lett de tényleg ,hát ilyen volt az Én színes kavalkádos elefántom Milyen jó az a FB kaptam néhány jó tanácsot mert ugye több szem többet lát .Fekete alapra raktam 

agyarat is át festettem próbáltam természetesre 



 ez a zöld háttér is felmerült háttérnek de elvetetem .
 körbe szegésnél raktam egy kis kukucskát narancs sárgából végül így sikerült az Én első elefántom  
 

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm csodásak a himzéseid gratulálok

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés